Realizacja

Za z pozoru najprostszymi rozwiązaniami, często kryje się ciężka praca wielu ludzi. Aby nasze serwisy były w pełni sprawne, przyjazne i wygodne dla Klientów, poświęcamy setki godzin pracując nad każdym detalem. Wierzymy bowiem, że doskonałość wykuwa się w długotrwałym procesie, podczas którego nie można ani na chwilę zapominać o najważniejszym adresacie naszego przedsięwzięcia. O naszym Kliencie. Jednak nieustanne analizowanie funkcjonalności poprzez śledzenie zachowania konsumentów na portalach VENITI, to tylko wierzchołek góry lodowej. Robimy wszystko, aby użyteczność tworzonej przez nas technologii współgrała z najwyższą jakością oferowanych przez nas usług. Z tego powodu kilka razy do roku odwiedzamy oferowane przez nas apartamenty. Jeśli standard, któregoś z nich nie odpowiada naszym kryteriom, skreślamy go z listy i szukamy kolejnego. Nasi ekonomiści cały czas analizują ceny – z jednej strony rynkowe, z drugiej oferowane przez kontrahentów. Pozwala to nam zapewniać najatrakcyjniejszą na polskim rynku ofertę. W tym samym czasie inni pracownicy VENITI prowadzą negocjacje z przewoźnikami, hotelami, odbierają dziesiątki telefonów od Klientów. To właśnie dlatego w pierwszym kwartale 2010 roku zaufało nam ponad półtora tysiąca Klientów. To właśnie dlatego, już wkrótce będziemy jednym z największych graczy na polskim rynku turystycznym.